Service Desk er din fælles indgang til KEAs IT og Facility afdelinger. Facility står for bygningsdrift, mens IT sørger for, at der styr på det digitale KEA.
Service Desk
Hvis du støder på toiletter i udu, sprungne elpærer eller andre bygningsrelaterede fejl og mangler, skal du kontakte Service Desk, så fejlen kan blive udbedret.
Hvis du oplever problemer med login, wifi, printere eller andre IT og A/V-relaterede udfordringer, er det også Service Desk, du skal hive fat i.
KEA Service Desk kan kontaktes på følgende måder:
- Personlig henvendelse i tidsrummet 8:00-15:00 i Frontdesk i receptionen på Guldbergsgade, på Lygten 16 og på Frederikkevej 8 (tirsdag-torsdag).
- Mail: Opret en supportsag på
Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. (husk, du skal skrive fra din KEA-mail) - Web: Opret en supportsag direkte på Serviceportalen (her kan du også finde IT-vejledninger)
- Telefon: Ring på 46 46 00 46