Støder du på ting på KEA, der er i stykker, så kontakt Service Desk, så KEAs pedeller kan rette op på fejlen.
Defekt inventar i KEAs bygninger
Det kan fx være toiletter i udu, manglende rengøring (eller spørgsmål til rengøring), en pære der er sprunget eller et hæve-sænkebord der ikke virker.
Når du kontakter Service Desk, så husk at skrive/fortælle, hvilken bygning fejlen er i.
Hvad kan Service Desk hjælpe dig med, og hvordan får du fat i dem?
Hvis du støder på toiletter i udu, sprungne elpærer eller andre bygningsrelaterede fejl og mangler, skal du kontakte Service Desk, så fejlen kan blive udbedret.
Hvis du oplever problemer med login, wifi, printere eller andre IT og A/V-relaterede udfordringer, er det også Service Desk, du skal hive fat i.
KEA Service Desk kan kontaktes på følgende måder:
- Personlig henvendelse i Frontdesk på Guldbergsgade (kl. 8:00-15:00), Lygten 16 (kl. 9:00-15:00) og på Frederikkevej 8 (kl. 8:00-11:00).
- Mail: Opret en supportsag på
Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. (husk, du skal skrive fra din KEA-mail) - Web: Opret en supportsag direkte på Serviceportalen (her kan du også finde IT-vejledninger)
- Telefon: Ring på 46 46 00 46