
Internet jura og bæredygtig kommunikation
Når du skal markedsføre din bæredygtige digitale virksomhed, er der virkelig mange regler at holde styr på. Markedsføringsloven dækker det overordnet i form af formuleringen om ”god markedsføringsskik” – men hvad betyder det? Denne formiddag dykker Tina ned i de vigtigste juridiske regler, og kommer ind på blandt andet:
- Hvad er cookie og privatlivspolitik?
- Hvordan indsamler man persmissions?
- Hvilke ting skal man huske i sit check-out flow?
- Hvornår må man sige man er bæredygtig? Og hvornår må man ikke?
- Hvad med ophavsrettigheder til billeder og tekster?
Tina er en guldgrube af viden. Har du særlige ønsker til emner eller spørgsmål inden for jura, som du gerne vil vide mere om, så send en mail til Bettine:
Tina Morell, jurist faciliterer workshoppen.
Sprog: Dansk og engelsk tilpasset deltagerne - alt efter publikum sammensætning.
Location
KEA Startup Hub - PCG - C006, Prinsesse Charlottes Gade 38, 2200 København, Denmark