Under denne workshop bliver du introduceret til hvordan du segmenterer og profilere dine målgrupper, og hvilke historier du bør fortælle om dine produkter/tjenester for at få dem til at forstå hvad du kan gøre for dem, og dermed sælge.

Hvor god er du til at definere din målgruppe? Hvor godt kender du dem, og ved du, hvad de laver? Hvordan passer dit tilbud til deres behov? Og kan du gøre noget for at forbedre de historier, du fortæller om dine produkter og/eller tjenester? Kom og deltag i workshoppen om MÅLGRUPPE, VÆRDIPROPOSITION OG SALGSFORSLAG!

Jens Stanek vil introducerer dig til segmentering af markedet, profilering af dine målgrupper, deres kunderejser og hvilke værdi- og salgsforslag, du bør overveje, når du rækker ud efter dem.

Vi skal afprøve forskellige segmenteringsværktøjer, arbejde med at skabe nyttige personas, kunderejsekortlægning, Value proposition canvas - og tale om Unique selling propositions samt andre potentielt relevante propositioner. Workshoppen bliver en fusion mellem små foredrag og opgaver, hvor du skal afprøve forskellige værktøjer og metoder.

TILMED DIG HER

Jens Stanek, lektor på KEA vil faciliterer denne workshop 

Sprog: Dansk og engelsk tilpasset deltagerne 

Dag: 01/02-2023 09:00-15:00